۴ ویژگی فضای مناسب برای یک کسب و کار

یک دفتر کار مناسب چگونه دفتری است؟ در بسیاری از ادارات قدیمی می بینید که کارمندها یکی یکی یا دو نفر دونفر در یک اتاق مجزا هستند و شما برای آن که کارتان راه بیفتد باید از اتاقی به اتاق دیگر بروید.

مطالعه بیشتر...

اهمیت هوش هیجانی در کار

شاید دانشگاهیان در اوایل دهه‌ی ۱۹۹۰ اصطلاح "هوش هیجانی" را ابداع کردند، ولی این رهبران کسب و کارها و کارآفرینان بودند که به سرعت این مفهوم را گرفتند و مال خودشان کردند.

مطالعه بیشتر...

۵ راز زبان بدن که کمک می‌کند اعتماد آدم‌ها را جلب کنید

در این نوشتار ۵ راز زبان بدن آورده شده است که به کمک آنها می‌توانید اعتماد آدم‌ها را جلب کنید.

مطالعه بیشتر...

شش چیزکه حتما باید امروز بگویید

می‌دانم برای شما پیش آمده است که شرکتی را ترک کنید. (به امید شروع کسب و کار خودتان) سال‌ها گذشته است. دوباره همکاران سابق خود را می‌بینید.

مطالعه بیشتر...

نقشه ذهنی، راهی برای نظم دادن به تفکرات پراکنده

چند روز پیش از دست فکرهای متفاوت، شلوغی افکارم، ایده‌های کاری، برنامه‌های عقب‌افتاده و حتی برنامه روزانه بالاخره پناه بردم به یک صفحه کاغذ و تمام ایده‌ها و فکرهای پراکنده‌ای که سهم عمده‌ای از مغزم را مشغول کرده بود روی آن نوشتم.

مطالعه بیشتر...

هفت علت مهمی که همیشه مانع خلاقیت شماست!!!!

آیا تا به حال در شرایطی بوده اید که به خودتان بگویید«من هر چه قدر تلاش کنم باز هم موفق نخواهم شد؟ وقتی همیشه با وجود تلاش فراوان شکست بخورید یعنی یک جای کارتان از ریشه خراب است. یکی از این «جا های کار» قوه خلاقیت است! اگر در هر کاری هیچ خلاقیتی از خود نشان ندهید

مطالعه بیشتر...

۵ راهکار مفید کار کردن

بیشتر افراد این توصیه را شنیده اند که باید هوشمندانه تر کار کنند و نه زیادتر ولی تعداد کمی واقعا از این توصیه پیروی می کنند. این روزها بیشتر صاحبان تجارت و مدیران اجرایی برای دستیابی به اهدافشان ساعتهای طولانی مشغول کار هستند.

مطالعه بیشتر...

توصیه برای مذاکره: مواجهه با تعارض

محمدرضا شعبانعلی

مطالعه بیشتر...