چگونگي نوشتن رزومه کاري

رزومه معرفینامه ای شامل خلاصه ای از تجربیات کاری، سوابق تحصیلی و مهارتهای فرد جویای کار است.

مطالعه بیشتر...

چگونه انتقاد کنیم!

آیا تاکنون به این موضوع اندیشیده اید هر گاه مشکلی در سازمان شما پیش آید با آن چگونه برخورد می‌کنید؟

مطالعه بیشتر...

آداب رفتار و معاشرت با همکاران

رابطه مثبت با همکاران باید بر مبنای احترام به حریم شخصی، مقام و شخصیت آنها باشد و مراقب کلیه رفتارهای خود، گپ های دوستانه، شوخی و خنده، و اختلافات باشید.

مطالعه بیشتر...

محیط کار را برای کارکنان دلپذیر کنیم

 

اشتغال به كار در فضای شاد و دلپذیر سبب ارتقای سطح بهره‌وری و بهبود فعالیت حرفه‌ای كاركنان سازمانها خواهد شد.

مطالعه بیشتر...

ریزه کاری های مدیریت

مدیران کهنه کار بیش از مدیران تازه کار می دانند بروز اختلال در فرآیند کار طبیعی است. با پدید آمدن اختلال به ارزیابی سیستم می پردازند، قدرت اختلال را می سنجند،

مطالعه بیشتر...

راهکارهای مدیریتی که هر مدیر پروژه ای باید بداند

اگر از با تجربه ترین مدیران پروژه سوال کنید دلیل اصلی که باعث میشود در یک پروژه مشکل پیش بیاید چیست؟ مطمئنا پاسخ بیشتر آنها عدم برقراری ارتباطات درست خواهد بود.

مطالعه بیشتر...

رضایت شغلی و بهره وری

محیط کار انسان به مثابه منزل دوم او می باشد و چه بســــا کسانی عمده ساعات شبانه روز خود را در محیط کارشــان به سر می برند.

مطالعه بیشتر...

۹ گام برای موفقیت در محیط کار

سیاست در محیط کار ممکن است تعبیر خوبی نباشد، البته در این مقاله راجع به سیاست در ابعاد دولتی آن سخن نمی گوییم.

مطالعه بیشتر...