۴ دلیل نیاز کسب و کارتان به برنامه‌ی موبایل

از چه راه‌هایی می‌توانید به قدرت برنامه‌های موبایل دست یابید؟ در زیر ۴ تا از محبوب‌ترین این راه‌ها را می‌خوانید.

 

۱.تعامل با مشتری

بهترین چیز در مورد کانال موبایل این است که به شرکت‌ها، امکان تعاملِ بالقوه‌ی به‌هنگام با مشتریان‌شان را، به همراه اطلاعات کامل مکان و پروفایل(شناخت‌نامه)‌شان، می‌دهد.

اگر این تعامل به درستی ایجاد شود، می‌توانید این مشتریان را به منابع درآمدتان تبدیل کنید. برای مثال کرافت آی‌فود را در نظر بگیرید. این برنامه بیش از ۲۰۰۰ دستور پخت را ارائه می‌دهد که بسیاری از آنها از محصولات کرافت استفاده می‌کنند. فهرست‌های خرید، تراکنش‌ها و ویژگی تخفیف‌ها، خریداران را تشویق به خرید می‌کنند. هم‌چنین، این برنامه قابلیت اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی را دارد که به مشتریان اجازه می‌دهد دستور پخت‌ها را با دوستان‌شان به اشتراک بگذارند.

 

۲.خدمات و پشتیبانی مشتری

راه‌های برقراری ارتباط با شرکت را برای مشتریان‌تان آسان‌تر و اثربخش‌تر کنید و به آنها افزاره‌هایی پیشنهاد دهید که زندگی‌شان را راحت‌تر کند، این یعنی استفاده از محصولات و خدمات شما دلیل خوبی برای توسعه‌ی یک برنامه‌ی موبایل است.

 

مطلب مرتبط: این ۱۰ نکته را در انتخاب محل کسب و کارتان در نظر بگیرید

 

اتحادیه‌ی اعتباری فدرال دیجیتال، در مارلبروی ماساچوست، برنامه‌ی موبایلی به نام موبایل پی سی دیپازیت را راه‌اندازی کرده است. این برنامه به اعضای این اتحادیه اجازه می‌دهد با سپردن یک چک به عنوان بیعانه از گوشی‌های هوشمند آیفون و اندروید استفاده کنند. این کار، زندگی مشتریان را راحت‌تر ساخته و ارزش‌افزوده‌ای برای خدمات موجود آنها است.

 

۳.تبلیغ

یکی از محبوب‌ترین افزاره‌های پول درآوردن، ارائه‌ی کوپن است. و موبایل، برنامه‌ی جذاب اطلاع‌رسانی مبتنی بر مکان را به اقتصاد کوپنی عرضه می‌کند. تصور کنید صاحب فروشگاه پوشاکی در مرکز شهر نیویورک هستید و هزاران نفر در حال قدم‌زدن در شعاع یک مایلی اطراف فروشگاه‌تان هستند. اگر وقتی این افراد دارند قدم می‌زنند در گوشی‌های موبایل‌شان با دریافت کوپن فروشگاه شما اطلاع‌رسانی شوند، احتمال حضور آنها را با دلیلی به‌جا و به‌موقع افزایش می‌دهید.

 

۴.حرکت

اگر محصولات یا خدمات‌تان را به صورت برخط می‌فروشید، برنامه‌ی موبایل می‌تواند گزینه‌ی ارزشمندی باشد. این برنامه به مشتریان اجازه می‌دهد همان خرید را به جای نشستن پشت پیشخوان‌ها و میزها و به صورت سنتی، از طریق گوشی‌های موبایل و هنگام حرکت انجام دهند.

به راه‌های خلاقانه برای جلب توجه مشتریان موجود و بالقوه‌تان فکر کنید، ارائه‌های‌تان را ارتقاء دهید، مردم را به خرید تشویق کنید و زندگی را برای مشتریان‌تان راحت‌تر کنید، این‌گونه، بی‌تردید نتیجه‌اش را درو خواهید کرد.

نویسنده: رائول وارشنیا

فرم ارسال نظر